LANTEGI-IKASTAROA CURSO TALLER
“Pitchrotecnia”
12 minutos para vender en distancia corta / 12 minutu distantzia motzean saltzeko
24 de abril de 2023
De 9:00 h. a 13:00 h.
2023eko apirilak 24
9:00etatik 13:00etara
Conocer cómo aprovechar al máximo nuestros recursos personales en el momento del pitching nos ayudan a hacer fácil lo difícil y a que tus presentaciones se entiendan, se recuerden y conmuevan.
Creatividad y storytelling: contar mejor, ser coherente y convencer sin aburrimiento
Pitchingaren unean gure baliabide pertsonalak ahalik eta gehien aprobetxatzen jakiteak zaila dena erraza egiten eta zure aurkezpenak ulergarriak, gogoangarriak eta hunkigarriak izan daitezen laguntzen digu. Sormena eta storytellinga: hobeto kontatzea, koherentea izatea eta aspertu gabe konbentzitzea.
Ponente/hizlaria
PABLO PARACUELLOS
Pablo Paracuellos (Logroño, 1993) es periodista y trabaja como creativo en la consultora y agencia de comunicación madrileña Prodigioso Volcán. Se ha especializado en creatividad estratégica, conceptualización y storytelling. Ha trabajado en la comunicación y marketing para grandes marcas tanto del sector consumo (Coca-Cola, Cervezas 1906, Mango, TOUS), como el financiero (BBVA,
Banco Santander, ING, LaCaixa), así como el cultural (Instituto Cervantes, SGAE, CaixaForum, La Fura dels Baus) e instituciones (Ayuntamiento de Barcelona, Ayuntamiento de Madrid, Gobierno de España). También, ha formado parte de los equipos que han recibido varios reconocimientos, entre los que destacan varios premios Dircom y dos Lovie Awards en 2020 y 2021. Se proclama en guerra abierta contra el aburrimiento.
Pablo Paracuellos (Logroño, 1993) kazetaria da, eta sortzaile lana egiten du Madrilgo Prodigioso Volcan aholkularitza- eta komunikazio agentzian. Sormen estrategikoan, kontzeptualizazioan eta storytelling-ean espezializatu da. Kontsumoaren sektoreko (Coca-Cola, Cervezas 1906, Mango, TOUS), finantza-sektoreko (BBVA, Banco Santander, ING, LaCaixa), kultura-sektoreko (Cervantes Institutua, SGAE, CaixaForum, La Fura dels Baus) eta erakundeetako (Bartzelonako Udala, Madrilgo Udala, Espainiako Gobernua) hainbat marka handirentzat lan egin du, komunikazio eta marketin arloan. Hainbat aintzatespen -hainbat Dircom sari eta bi Lovie Awards sari, besteak beste, 2020an eta 2021ean- jaso dituzten taldeetan ere parte hartu du. Asperduraren aurkako gerra betea aldarrikatzen du.