Apika Audiovisual Project LAB 2022

Desde Apika ponemos en marcha el Apika Audiovisual Project LAB 2022, un instrumento de apoyo para optimizar el desarrollo de proyectos audiovisuales, dirigido a productores/as audiovisuales de Euskadi y sus respectivos equipos de guion y dirección, a través de mentorías y asesoramiento individual para de 4 a 6 proyectos seleccionados por su calidad y potencial.

El objetivo es fortalecer el desarrollo de los proyectos seleccionados a través del análisis y reescritura de guion además de la estrategia de producción y orientación personalizada sobre cómo hacer un adecuado documento de venta del proyecto, de tal manera que productores y productoras tengan más capacidades para desarrollar proyectos fuertes y generar oportunidades.

Como mentores de guion contamos con la colaboración de Miguel Machalski y Alicia Luna y además de ellos, según el perfil de los proyectos seleccionados, conseguiremos el/la mentor/a que mejor se adecue a los diferentes tipos de proyecto: largos de ficción, documentales, series… En las mentorías de producción tenemos a la productora Gloria Peña.

Los proyectos seleccionados contarán también con mentorías de promoción, marketing y diseño a fin de que el proyecto salga del laboratorio con un documento de venta adecuado
para la búsqueda de financiación del proyecto. Para estas mentorías contamos con la colaboración de Felipe Jiménez, Director de estrategia digital de Banijay Iberia.

Felipe Jiménez Luna dirige asimismo desde hace 9 años Tuiwok Estudios, la división de video digital de Banijay Iberia, especializada en creación de contenido para diferentes
plataformas como YouTube, Playz, Mtmad o Flooxer, para marcas como Coca-Cola o gestión de canales como Pucca o RTVE Música. Ha sido New Media Director de la serie Skam España, productor ejecutivo y coguionista del documental de Rubén a Rubius:, director y guionista del largometraje No digas nada, (premio del público Zonazine del Festival de Málaga), coguionista del largometraje Melocotones, (elegida película del Festival en Raindance), y coguionista del largometraje Nadie muere en Ambrosía, (pendiente de estreno).

Por último destacar la inclusión de la Sostenibilidad en las mentorias de los proyectos seleccionados de la mano de la empresa CREAST. Con sedes en Barcelona y Londres- CREAST colabora en la predicción, medición, reducción y neutralización del impacto medio ambiental de sus producciones con Movistar+, Prime Video (Amazon), Morena films, etc… Con la Academia ha colaborado en el desarrollo del Protocolo del Sello Verde. Además, se encargó de predecir, medir, reducir y compensar el impacto medioambiental de la Gala de los Goya 2022 en Valencia.

El comité de selección estará formado por profesionales de la industria audiovisual, un miembro de la Junta Directiva de APIKA y un miembro del equipo de Zeppelin TV que se va a encargar de ayudar a construir los documentos de venta de cada proyecto.

Apika Audiovisual Project LAB 2022 jarri du abian Apikak, ikus-entzunezko proiektuen garapena optimizatzeko laguntza-tresna, Euskadiko ikus-entzunezkoen ekoizleei eta gidoi- zein zuzendaritza-taldeei zuzenduta, beren kalitateagatik eta potentzialagatik hautatutako 4-6 proiekturentzako mentorien eta banakako aholkularitzaren bidez.

Helburua da hautatutako proiektuen garapena indartzea, gidoiaren analisiaren eta berridazketaren eta proiektuaren salmenta-dokumentu egoki bat egiteko moduari buruzko ekoizpen estrategiaren eta orientazio pertsonalizatuaren bidez, ekoizleek proiektu sendoak garatzeko eta aukerak sortzeko gaitasun handiagoa izan dezaten.

Gidoiaren inguruko mentore gisa, Miguel Machalskiren eta Alicia Lunaren laguntza dugu, eta, horiez gainera, aukeratutako proiektuen profilaren arabera, proiektu-mota
desberdinetara hobekien egokitzen den mentorea ere lortuko dugu: fikziozko luzeak, dokumentalak, serieak, eta abar. Ekoizpen-mentorietan Gloria Peña ekoizlea dugu.

Hautatutako proiektuek sustapen-, marketin- eta diseinu-mentoriak ere izango dituzte, proiektua laborategitik proiektuaren finantzaketa bilatzeko salmenta-dokumentu egoki
batekin atera dadin. Mentoria horietarako Banijay Iberiaren estrategia digitaleko zuzendari Felipe Jiménezen laguntza dugu.

Tuiwok Estudios ere zuzentzen du Felipe Jiménez Lunak duela 9 urtetik, Banijay Iberiaren bideo digitaleko atala, YouTube, Playz, Mtmad edo Flooxer bezalako plataformetarako
edukiak sortzen espezializatua, Coca-Cola edo Pucca edo RTVE Música bezalako kanalak kudeatzeko. Skam España serieko New Media Director izan da; De Ruben a Rubius
dokumentalaren ekoizle eragilea eta gidoilaria; No digas nada film luzearen zuzendari eta gidoilaria (Malagako Zinemaldiko publikoaren Zonazine saria); Melocotones film luzearen
gidoilaria (Raindanceko Zinemaldiko film aukeratua), eta Nadie muere en Ambrosía film luzearen gidoilaria (estreinatzeko zain).
Azkenik, CREAST enpresaren eskutik hautatutako proiektuen mentorietan Iraunkortasuna sartu izana nabarmendu behar da.
Bartzelonan eta Londresen ditu egoitzak, eta Movistar+, Prime Video (Amazon), Morena films eta abarren ekoizpenen ingurumen-inpaktua aurreikusten, neurtzen, murrizten eta
neutralizatzen laguntzen du CREASTek. Akademiarekin ere aritu da lankidetzan, Zigilu Berdearen Protokoloa garatzen. Gainera, Valentziako 2022 Goya sarien galaren ingurumen-inpaktua aurreikusi, neurtu, murriztu eta konpentsatzeaz arduratu zen.

Ikus-entzunezko industriako profesionalek, APIKAko Zuzendaritza Batzordeko kide batek eta proiektu bakoitzaren salmenta-dokumentuak egiten lagunduko duen Zeppelin TVko taldeko kide batek osatuko dute hautaketa-batzordea.

Gidoian, ekoizpenean edo iraunkortasunean aholkularitza, eta zuen proiektuak saltzeko dokumentuak egiteko laguntza behar baduzue, eman izena APIKA Audiovisual Project Lab 2022n.

Solicitud / Eskaera

NOMBRE DE LA PERSONA SOLICITANTE 
DATOS DE CONTACTO 
  • Dirección
  • Teléfono
  • Email 
ALTA EN EL IAE DE LA PERSONA SOLICITANTE 
TITULO DEL PROYECTO 
GENERO 
DURACION ESTIMADA 
DOCUMENTACION APORTADA 
  • Última versión disponible de guion, como mínimo una versión  dialogada, excepto tratamiento en el caso de documentales.
  • Sinopsis, en caso de series será necesaria la presentación de sinopsis por capítulo.
  • Desarrollo de personajes
  • Memoria del director/a y productor/a y CV del productor/a, director/a y guionista
  • Material y referencias visuales
  • Plan de trabajo, presupuesto y plan de financiación
  • Otra documentación.
OBSERVACIONES 
 
La persona solicitante, deberá enviar la solicitud, junto al resto de la documentación aportada al correo electrónico de APIKA  apika.asociación@gmail.com 
ESKATZAILE(AR)EN IZEN-ABIZENAK 
HARREMANETARAKO DATUAK 
  • Helbidea
  • Telefonoa
  • Emaila

ESKATZAILEAREN ALTA EJZ-N

PROIEKTUAREN IZENBURUA

GENEROA

 GUTXI GORABEHERAKO IRAUPENA
 ATXIKITAKO DOKUMENTAZIOA (X-rekin markatu)

  • Gidoiaren azken bertsio erabilgarria, gutxienez bertsio elkarrizketatua;  dokumentalen kasuan, tratamendua bidaliko da.
  • Sinopsia: serieen kasuan, beharrezkoa izango da kapitulu bakoitzaren sinopsia aurkeztea.
  • Pertsonaien garapena.
  • Zuzendariaren eta ekoizlearen memoria eta ekoizlearen, zuzendariaren eta gidoilariaren CVa. Materiala eta ikus-erreferentzia. Lan-plana, aurrekontua eta finantzaketa-plana.
  • Bestelako dokumentazioa.

OHARRAK

Proiektuen aurkezpena: apika.asociacion@gmail.com 

1.-DINÁMICA DE TRABAJO

Los proyectos seleccionados participarán en sesiones programadas, que debido a la situación sanitaria actual, se realizarán a través de videoconferencia, no obstante siempre que sea necesario y las condiciones sanitarias lo permitan, se valorará la posibilidad de sesiones presenciales. Dichas sesiones se llevarán a cabo entre JUNIO y OCTUBRE de 2021. La organización programará las sesiones en función de la disponibilidad de los profesionales. El programa podrá sufrir variaciones si fuera necesario por razones organizativas.

Los proyectos se trabajarán de forma individual con profesionales de reconocido prestigio en las áreas de guion y producción y en otras áreas que se considere necesario siempre que sea posible en función de los perfiles y las necesidades de cada proyecto seleccionado.

La persona solicitante, deberá enviar la solicitud, junto al resto de la documentación aportada al correo electrónico de APIKA  apika.asociación@gmail.com

2.-REQUISITOS DE LAS PERSONAS SOLICITANTES

  • Cada proyecto deberá contar con un equipo de trabajo que incluya al menos productor/a y guionista. Una misma persona podrá asumir varias de esas funciones. Cada una de esas funciones podrá así mismo ser asumida por una o varias personas.
  • La persona solicitante será el/la productor/a del proyecto. Podrá ser una persona jurídica o una persona física dada de alta como autónomo.
  • Los/las productores/as solicitantes deberán tener domicilio social o residencia en Euskadi.
  • Podrán participar proyectos de ficción (cortometrajes, largometrajes y series tanto de imagen real como animación), documentales, transmedia y formatos híbridos.
  • Los proyectos deberán contar, como mínimo, con una primera versión de guion, a excepción del género documental que podrá presentar un desarrollo o escaleta en función de la naturaleza del mismo. No podrán presentarse proyectos con rodaje ya iniciado o en fase de postproducción, salvo en aquellos casos (ej. documentales) cuya condición requiera de una investigación o rodaje previo.
  • Los/las productores/as seleccionado/as tendrán que confirmar su titularidad sobre los derechos de los guiones. La organización solicitará el contrato de cesión de derechos sobre el guion o una declaración responsable de la titularidad de los mismos. En el caso de que el proyecto seleccionado sea una adaptación, las/los productores/as seleccionados/as tendrán que acreditar que cuentan con los derechos necesarios para llevar a cabo la adaptación. Asimismo, deberán acreditar que cuentan con los derechos necesarios para la explotación audiovisual del guion adaptado o contar con una opción de una duración no inferior a 12 meses para la adquisición de los derechos.
  • Una compañía productora podrá presentar como máximo 2 proyectos.
  • El programa es totalmente compatible con cualquier otra ayuda recibida o solicitada. Las personas solicitantes declararán la financiación confirmada o solicitada, si la hubiere, para el proyecto en el formulario de inscripción.

3.- APERTURA DE PLAZO DE SOLICITUD

Las personas solicitantes deberán cumplimentar el formulario de solicitud y adjuntar en formato PDF toda la documentación solicitada y que incluirá en particular:

  • Última versión disponible de guion, como mínimo una versión dialogada, excepto tratamiento en el caso de documentales.
  • Sinopsis, en caso de series será necesaria la presentación de sinopsis por capítulo.
  • Desarrollo de personajes
  • Memoria del/de la director/a y productor/a y CV del/de la productor/a, director/a y guionista.
  • Material y referencias visuales en el caso de que la persona solicitante lo estime oportuno.
  • Plan de trabajo, presupuesto y plan de financiación (opcional)
  • Toda aquella información relativa al proyecto que la persona solicitante considere adecuada para favorecer la selección del proyecto en el marco de la convocatoria de Apika Audiovisual Project LAB.

El formulario de solicitud estará disponible en la web de APIKA y la entrega de solicitudes se realizará a través del correo electrónico que APIKA habilitará para tales fines: apika.asociación@gmail.com.

La organización comunicará a las personas solicitantes la correcta presentación de sus proyectos vía email, o la necesidad de subsanar o completar la documentación, para lo cual concederá un plazo máximo de 5 días laborables. No se permitirá subsanación de materiales o envío de documentación fuera de plazo a no ser que la organización vea necesario algún tipo de información adicional.

4.-COMITÉ DE SELECCIÓN

El comité de selección estará formado por profesionales de la industria audiovisual y por un miembro de la Junta Directiva de APIKA.

5.-PROCESO DE SELECCIÓN Y CRITERIOS DE EVALUACION

El comité de selección examinará el proyecto y concederá la siguiente puntuación para cada uno de los siguientes criterios de evaluación:

  • La calidad del guion o del tratamiento presentado valorándose especialmente la originalidad, creatividad, calidad literaria, estructura y desarrollo, así como su viabilidad cinematográfica. 20 puntos
  • Potencialidad del proyecto para la coproducción y difusión nacional/internacional. 10 puntos
  • Trayectoria de los equipos solicitantes. Los recursos empresariales y humanos implicados: currículum de la productora, del/de la director/a y del/de la guionista. 10 puntos

Si el número de proyectos presentados lo hiciera conveniente, la organización  podrá optar por distribuir el trabajo de evaluación de los proyectos admitidos entre los miembros del comité en función del número de solicitudes presentadas.

El comité de selección, o los miembros del mismo que hubieran valorado cada trabajo, emitirán una valoración en la que se concretará el resultado de la evaluación de cada proyecto. El Comité de selección confeccionará una relación de candidaturas ordenadas en función de las puntuaciones obtenidas que se derivará de la puesta en común en una reunión de todos los miembros del Comité de Selección. En el caso de que fuera necesario podría habilitarse una segunda fase de evaluación donde el Comité de selección podrá solicitar material adicional y/o realizar entrevistas a las personas solicitantes con el fin de definir los proyectos seleccionados que participarán en el programa de desarrollo de proyectos audiovisuales Apika Audiovisual Project LAB.

El Comité de Selección podrá, por acuerdo mayoritario, proponer a la organización que las ayudas convocadas se declaren parcialmente desiertas si no hay suficientes proyectos que alcancen un adecuado nivel de calidad y viabilidad a juicio del Comité de Selección.

APIKA procederá a la destrucción automática de los documentos aportados por las personas solicitantes que no hayan sido seleccionados.

6.-OBLIGACIONES DE LOS SELECCIONADOS

La aceptación de las siguientes bases será un requisito necesario para la presentación de la solicitud de participación.

Las personas seleccionadas deberán firmar un acuerdo con APIKA para poder participar en el programa. A la firma del acuerdo deberán facilitar la siguiente documentación:

  • DNI en el caso de personas físicas
  • Certificado de estar al corriente de las obligaciones fiscales y ante la Tesorería General de la Seguridad Social.
  • Documento que acredite que las personas seleccionadas ostentan la titularidad de los derechos de explotación sobre el guion
  • Sinopsis del proyecto.
  • CV del/ de la productor/a, director/a y guionista
  • Ficha técnica del proyecto.

El programa se enviará a las personas seleccionadas una vez confirmen su participación y se compondrá de sesiones online o en su caso, si fuera posible y la situación lo permite, de manera presencial entre JUNIO y OCTUBRE de 2021. La concreción de la celebración de las sesiones se realizará de mutuo acuerdo entre los participantes y los mentores de acuerdo a la disponibilidad de los mismos.

Se celebrarán en total 6 sesiones con cada uno de los proyectos seleccionados, 3 para la revisión y reescritura de guion y 3 para el desarrollo de la estrategia de producción y presupuestos. No obstante se podrá trabajar en paralelo con cada uno de los mentores de cada disciplina y también será posible aumentar o disminuir las sesiones en cada área (guion y estrategia de producción) si bien nunca sobrepasando las 6 sesiones en total a o ser que la dotación presupuestaria del programa lo haga posible. Una vez terminadas las sesiones de revisión y escritura de guion y estrategia de producción y presupuestos, cada proyecto tendrá asesoria personalizada sobre como elaborar un dossier del proyecto.

7.-TRATAMIENTO DE DATOS DE CARÁCTER PERSONAL

Los datos de carácter personal proporcionados por las personas solicitantes son indispensables para la gestión de su solicitud para el programa Apika Audiovisual Project LAB por parte de APIKA.  APIKA tratará los datos personales de las personas solicitantes con la exclusiva finalidad de llevar a cabo la gestión, valoración y, en su caso, adjudicación de la solicitud remitida y firma de un acuerdo, en caso de resultar beneficiarias, para poder participar en el programa Apika Audiovisual Project LAB. El tratamiento de los datos se realizará durante el tiempo que sea necesario para el cumplimiento de las obligaciones legales.

APIKA cumple con todas las obligaciones establecidas en el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo de 27 de abril de 2016, (en adelante, RGPD) así como, en la Ley Orgánica de Protección de Datos de Carácter Personal (en adelante, LOPD). En el supuesto de que APIKA les facilitara datos de carácter personal de miembros de su organización para gestionar su solicitud para el programa Apika Audiovisual Project LAB, las personas solicitantes y beneficiarias se comprometen a no utilizar dichos datos para una finalidad distinta a la gestión de su participación en el mismo y a cumplir sus obligaciones según lo dispuesto en el RGPD y la LOPD.

Las personas solicitantes podrán ejercitar sus derechos de información, acceso, supresión, rectificación, oposición, portabilidad de datos y/o limitación del tratamiento de manera gratuita mediante comunicación escrita dirigida a la sede de la APIKA, sita en Vitoria-Gasteiz,   calle José Pablo Ullíbarri, nº 10-7ºE.

8.-DERECHOS DE IMAGEN

Las personas solicitantes de las ayudas otorgan su consentimiento expreso y autorizan al amparo de la Ley Orgánica 1/82 de 5 de Mayo de Protección Civil del Derecho al Honor, a la Intimidad Personal y Familiar y a la Propia Imagen, a APIKA para fotografiar y grabar su imagen durante el desarrollo de las sesiones formativas y de los proyectos. Dichas imágenes podrán ser utilizadas en cualquier actividad publicitaria y/o promocional llevada a cabo por la APIKA que guarde relación con la propia APIKA o Apika Audiovisual Project LAB

APIKA se reserva el derecho a utilizar las fotografías y grabaciones, sin estar obligada a ello, y siempre con las finalidades indicadas en el presente documento, pudiendo utilizar las fotografías y grabaciones de forma total o parcial, e incluso proceder a la modificación o adaptación de las mismas. Los derechos transferidos por tanto a APIKA sobre las fotografías y grabaciones serán todos los derechos de explotación imprescindibles para la realización y comunicación en cualquier actividad publicitaria y/o promocional.

Esta autorización se realiza de forma totalmente gratuita, sin que ninguna persona solicitante de las ayudas tenga nada que reclamar a APIKA como consecuencia de la presente autorización, y renuncia de forma expresa a través de la aceptación de las presentes bases, a cualquier reclamación posterior, judicial o extrajudicial, frente a la APIKA, por el uso de dichas imágenes de conformidad, y con las finalidades recogidas en el presente documento.

Los datos que se recaben de dichas imágenes, serán incorporados en un fichero, responsabilidad de APIKA con domicilio en Vitoria-Gasteiz,  calle José Pablo Ullíbarri, nº 10-7ºE con la exclusiva finalidad de la utilización del contenido de las fotografías y grabaciones para las finalidades anteriormente descritas.

Por último, las personas solicitantes de las ayudas se comprometen a cooperar en la promoción de las ayudas a través de su colaboración con las distintas acciones de comunicación que APIKA quiera llevar a cabo con tal fin (entrevistas en medios de comunicación, presencia en redes sociales, etc.).

Y también a incluir entre los datos del proyecto el nombre del APIKA Audiovisual Proyect Lab y los logos de sus patrocinadores mediante un cartón que proporcionará Apika.

Así mismo, incluir en los títulos de crédito de la película o serie resultantes el nombre del APIKA Audiovisual Proyect Lab y los logos de sus patrocinadores mediante el cartón que proporcionará Apika.

1.- LAN-DINAMIKA

Hautatutako proiektuek programatutako saioetan parte hartuko dute. Egungo osasun-egoera dela-eta, saioak bideokonferentzia bidez egingo dira, baina beharrezkoa den guztietan eta osasun-baldintzek ahalbidetzen dutenean, aurrez aurreko saioak egiteko aukera baloratuko da. Saio horiek 2021eko EKAINA eta AZAROA bitartean egingo dira. Elkarteak profesionalen prestasunaren arabera programatuko ditu saioak. Programak aldaketak izan ditzake, antolamendu-arrazoiengatik beharrezkoa bada.

Proiektuak banaka landuko dira, gidoiaren eta ekoizpenaren arloetan eta beharrezkotzat jotzen diren beste arlo batzuetan ospe handia duten adituekin, hautatutako proiektu bakoitzaren profilen eta beharren arabera ahal den guztietan.

2.- ESKATZAILEEN BETEKIZUNAK

  • Proiektu bakoitzak lantalde bat izan beharko du, eta lantalde horretan gutxienez bi pertsona egon beharko dira: ekoizlea eta gidoilaria. Pertsona batek funtzio horietako bat baino gehiago har ditzake bere gain. Era berean, eginkizun horietako bakoitza pertsona batek edo batzuek hartu ahal izango dute beren gain.
  • Eskatzailea proiektuaren ekoizlea izango da. Pertsona juridikoa edo autonomo gisa alta emandako pertsona fisikoa izan daiteke.
  • Ekoizle eskatzaileek egoitza soziala edo bizilekua Euskadin eduki beharko dute.
  • Fikziozko proiektuek (film laburrak, film luzeak eta irudi errealeko zein animazioko serieak), dokumentalek, transmedia eta formatu hibridoek parte hartu ahal izango dute.
  • Proiektuek gidoiaren lehen bertsio bat izan beharko dute, gutxienez, dokumentu-generoak izan ezik, horren izaeraren araberako garapena edo eskaleta aurkeztu ahal izango baita. Ezin izango da filmaketa hasita duten edo postprodukzio-fasean dagoen proiekturik aurkeztu, aldez aurretik ikerketa edo errodajea behar duten kasuetan izan ezik (adibidez, dokumentalak).
  • Hautatutako ekoizleek gidoien eskubideen titulartasuna berretsi beharko dute. Elkarteak gidoiaren gaineko eskubideen lagapen-kontratua edo eskubideen titulartasunaren erantzukizunpeko adierazpena eskatuko du. Hautatutako proiektua egokitzapena bada, hautatutako ekoizleek egokitzapena gauzatzeko behar diren eskubideak dituztela egiaztatu beharko dute. Halaber, gidoi egokituaren ikus-entzunezko ustiapenerako beharrezkoak diren eskubideak dituztela egiaztatu beharko dute, edo gutxienez 12 hilabeteko aukera izan beharko dute eskubideak eskuratzeko.
  • Ekoizpen-etxe batek proiektu bat aurkeztu ahal izango du gehienez.
  • Programa guztiz bateragarria da jasotako edo eskatutako beste edozein laguntzarekin. Eskatzaileek inskripzio-formularioan adieraziko dute proiekturako finantzaketa baieztatua edo eskatua, halakorik balego.

3.- ESKAERA EGITEKO EPEAREN HASIERA

Ekoizle eskatzaileek eskabide-inprimakia bete beharko dute, eta PDF formatuan erantsi eskatutako dokumentazio guztia, honako hau bereziki:

  • Gidoiaren azken bertsio erabilgarria, gutxienez bertsio elkarrizketatua; dokumentalen kasuan, tratamendua bidaliko da.
  • Sinopsia: serieen kasuan, beharrezkoa izango da kapitulu bakoitzaren sinopsia aurkeztea.
  • Pertsonaien garapena.
  • Zuzendariaren eta ekoizlearen memoria eta ekoizlearen, zuzendariaren eta gidoilariaren CVa.
  • Materiala eta ikus-erreferentziak, eskatzaileak egoki iritziz gero.
  • Lan-plana, aurrekontua eta finantzaketa-plana (aukerakoa).
  • Proiektuari buruzko informazioa, eskatzaileak Apika Audiovisual Project Laben deialdiaren esparruan proiektua aukeratzen laguntzeko egokitzat jotzen duen guztia.

Eskabide-inprimakia APIKAren webgunean egongo da eskuragarri, eta APIKAk horretarako gaituko duen helbide elektronikoaren bidez entregatuko dira eskabideak.

Elkarteak emailez jakinaraziko die eskatzaileei proiektuak behar bezala aurkeztu dituztela, edo dokumentazioa zuzendu edo osatu behar dutela; horretarako, gehienez ere 5 laneguneko epea emango die. Ezingo da materialik zuzendu edo dokumentazioa epez kanpo bidali, elkarteak informazio gehigarriren bat behar duela uste ez badu.

4.- HAUTAKETA-BATZORDEA

Hautaketa-batzordea ikus-entzunezko industriako profesionalek eta APIKAko Zuzendaritza Batzordeko kide batek osatuko dute.

5.- HAUTAKETA-PROZESUA ETA EBALUAZIO-IRIZPIDEAK

Hautaketa-batzordeak proiektua aztertu eta puntuazio hau emango du ebaluazio-irizpide hauetako bakoitzerako:

  1. Aurkeztutako gidoiaren edo tratamenduaren kalitatea, bereziki balioetsiko da originaltasuna, sormena, literatura-kalitatea, egitura eta garapena, bai eta zinemarako bideragarritasuna ere. 20 puntu.
  2. Proiektuak nazioko/nazioarteko koprodukziorako eta hedapenerako duen ahalmena. 10 puntu.
  3. Talde eskatzaileen ibilbidea. Inplikatutako enpresa-baliabideak eta giza baliabideak: ekoizlearen, zuzendariaren eta gidoilariaren curriculuma. 10 puntu.

Aurkeztutako proiektuen kopuruak komenigarri egiten badu, onartutako proiektuen ebaluazio-lana batzordeko kideen artean banatzea erabaki ahal izango du elkarteak, aurkeztutako eskabide-kopuruaren arabera.

Hautaketa-batzordeak edo lan bakoitza baloratu duten kideek balorazio bat egingo dute, eta, bertan, proiektu bakoitzaren ebaluazioaren emaitza zehaztuko da. Hautaketa-batzordeak hautagaien zerrenda bat egingo du, lortutako puntuazioen arabera ordenatuta eta Hautaketa Batzordeko kide guztiek bilera batean bateratzetik ondorioztatuta. Beharrezkoa izanez gero, bigarren ebaluazio-fase bat egin ahalko da. Fase horretan, Hautaketa Batzordeak material gehigarria eskatu eta/edo elkarrizketak egin ahal izango dizkie eskatzaileei, ikus-entzunezko proiektuak garatzeko Apika Audiovisual Project Lab programan parte hartuko duten hautatutako proiektuak definitzeko.

Gehiengoaren erabakiz, deitutako laguntzak partzialki hutsik gera daitezela proposatu ahal izango dio Hautaketa Batzordeak elkarteari, baldin eta Hautaketa Batzordearen iritziz ez badago kalitate- eta bideragarritasun-maila egokia lortzen duen proiektu nahikorik.

APIKAk automatikoki suntsituko ditu eskatzaileek aurkeztu dituzten eta hautatu ez diren dokumentuak.

6.- HAUTATUEN BETEBEHARRAK

Honako oinarri hauek onartzea ezinbesteko baldintza izango da parte hartzeko eskabidea aurkezteko.

Hautatuek akordio bat sinatu beharko dute APIKArekin programan parte hartu ahal izateko. Akordioa sinatzeko, honako agiri hauek aurkeztu beharko dituzte:

  • NANa, pertsona fisikoen kasuan
  • Zerga-betebeharretan eta Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusian egunean egotearen ziurtagiria.
  • Hautatutako pertsonek gidoiaren gaineko ustiapen-eskubideen titulartasuna dutela egiaztatzen duen agiria.
  • Proiektuaren sinopsia.
  • Ekoizlearen, zuzendariaren eta gidoilariaren CVa.
  • Proiektuaren fitxa teknikoa.

Parte-hartzea berretsi ondoren bidaliko zaie programa hautatuei; saioak online izango dira, edo, ahal bada eta egoerak ahalbidetzen badu, aurrez aurreko saioak, 2021eko EKAINA eta AZAROA bitartean. Parte-hartzaileak eta aholkulariak ados jarrita zehaztuko da saioak nola egingo diren, horien prestutasuna kontuan hartuta.

Guztira 6 saio egingo dira hautatutako proiektu bakoitzarekin, 3 gidoia berrikusteko eta berridazteko, eta 3 produkzio-estrategia eta aurrekontuak garatzeko. Hala ere, diziplina bakoitzeko aholkulari bakoitzarekin paraleloan lan egin ahal izango da eta arlo bakoitzeko saioak (gidoia eta produkzio-estrategia) gehitu edo murriztu ahal izango dira, baina inoiz ez guztira 6 saio baino gehiago, programaren aurrekontu-zuzkidurak posible egiten ez badu. Gidoia berrikusteko eta idazteko eta produkzio-estrategia eta aurrekontu saioak amaitu ondoren, proiektu bakoitzak orientabide pertsonalizatua izango du bere proiektua idatziz behar bezala aurkezteko moduari buruz.

7.- DATU PERTSONALEN TRATAMENDUA

Eskatzaileek emandako datu pertsonalak ezinbestekoak dira APIKAk Apika Audiovisual Project Lab programarako zure eskaera kudeatzeko. APIKAk bidalitako eskaera kudeatzeko, baloratzeko eta, hala badagokio, esleitzeko helburu bakarrarekin tratatuko ditu eskatzaileen datu pertsonalak eta, onuradun izanez gero, akordio bat sinatzeko, Apika Audiovisual Project Lab programan parte hartu ahal izateko. Datuen tratamendua legezko betebeharrak betetzeko beharrezkoa den denboran egingo da.

APIKAk Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan (aurrerantzean, DBEO) eta Datu Pertsonalak Babesteko Lege Organikoan (aurrerantzean, DBLO) ezarritako betebehar guztiak betetzen ditu. APIKAk bere elkarteko kideen datu pertsonalak emanez gero Apika Audiovisual Project Lab programarako eskabidea kudeatzeko, eskatzaileek eta onuradunek konpromisoa hartzen dute datu horiek ez erabiltzeko programan parte hartzea ez den beste helburu baterako, eta beren betebeharrak betetzeko, DBEOn eta DBLOn xedatutakoaren arabera.

Eskatzaileek doan baliatu ahal izango dituzte informatzeko, datuetan sartzeko, ezabatzeko, zuzentzeko, datuen aurka egiteko, datuak eramateko edota tratamendua mugatzeko eskubideak. Horretarako, idatzizko jakinarazpena bidali beharko dute APIKAren egoitzara (Jose Pablo Ullibarri kalea 10, 7. E, Gasteiz).

8.- IRUDI-ESKUBIDEAK

Diru-laguntzen eskatzaileek berariazko baimena eman diote APIKAri, Ohorerako, Norberaren eta Familiaren Intimitaterako, eta Norberaren Irudirako Eskubidearen Babes Zibilari buruzko maiatzaren 5eko 1/82 Lege Organikoaren babesean prestakuntza-saioetan eta proiektuetan argazkiak atera eta irudia grabatzeko. Irudi horiek APIKAren edozein publizitate- eta/edo sustapen-jardueratan erabili ahal izango dira, APIKArekin berarekin edo Apika Audiovisual Project Labekin harremana badute.

APIKAk argazkiak eta grabazioak erabiltzeko eskubidea gordetzen du, horretara behartuta egon gabe, eta betiere dokumentu honetan adierazitako helburuekin. Argazkiak eta grabazioak osorik edo zati batean erabili ahal izango ditu, baita horiek aldatu edo egokitu ere. Beraz, argazkien eta grabazioen gainean APIKAri transferitutako eskubideak publizitate- eta/edo sustapen-jarduera oro gauzatzeko eta komunikatzeko ezinbestekoak diren ustiapen-eskubide guztiak izango dira.

Baimen hau guztiz doan ematen da, eta ezein laguntza-eskatzailek ez dio ezer erreklamatu behar APIKAri baimen honen ondorioz, eta, oinarri hauek onartuta, berariaz uko egiten dio APIKAren aurkako geroko edozein erreklamazio judizial edo judizioz kanpokoari, irudi horiek adostasunez eta dokumentu honetan jasotako helburuekin erabiltzeagatik.

Irudi horietatik biltzen diren datuak fitxategi batean sartuko dira. Fitxategi hori APIKAren ardura da (Jose Pablo Ullíbarri kalea, 10, 7. E), eta helburu bakarra izango du: argazkien eta grabazioen edukia lehen deskribatutako helburuetarako erabiltzea.

Azkenik, laguntzen eskatzaileek konpromisoa hartzen dute laguntzak sustatzen laguntzeko, APIKAk horretarako egin nahi dituen komunikazio-ekintzetan lankidetzan arituz (elkarrizketak komunikabideetan, presentzia sare sozialetan, etab.).

Bai eta proiektuaren datuen artean APIKA Audiovisual Proyect Lab izena eta horren babesleen logoak sartzeko ere, Apikak emango duen kartoi baten bidez.

Eta filmaren edo seriearen kreditu-tituluetan APIKA Audiovisual Proyect Lab izena eta horren babesleen logoak sartzeko, Apikak emango duen kartoiaren bidez.

Proiektuak aurkezteko: apika.asociacion@gmail.com

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